23. maj 2011

Aller, aller første

Hej alle. - Ja, nok mest mig selv. Det skulle være ret utroligt, hvis jeg allerede havde læsere nu.


Dette er mit aller, aller første blog indlæg, og forhåbentlig ikke det sidste! 
Jeg har længe tænkt på, at oprette min egen blog, men har aldrig rigtig lige haft tiden til det - det kender i vel? ;-) 
Men nu skulle det være! I har vel nok hørt rygterne om, at jorden skulle gå under i går, d. 21 maj, kl. 18.00? Heldigvis tog vi endnu ikke vores sidste vejrtrækning, og af taknemlighed tænkte jeg; nu må det være! Og nu sidder jeg her og skriver mit første blog indlæg, hæ. ;-)


Godnat, L.  


Ps. Her får i lige en sang fra smukke Lykke Li. Nyd den!

2 kommentarer:

  1. haha, ja det kender jeg godt til. sådan havde jeg det også, før jeg startede min ! Held og lykke med din blog !!!!!

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    SvarSlet
  2. Tak skal du have! :-)

    SvarSlet