23. maj 2011

NIKE

Kender i det der med manglende motivation? Det gør jeg hvert fald i stor stil! Da jeg ikke går til nogen fast sportsgren, løber jeg et par gange om ugen for at holde mig lidt igang, men her på det sidste har jeg været lidt stresset over skolen og har derfor ikke lige haft tid, og overskud, til at tage en løbe tur. Dumt, jeg ved det, men jeg fik det altså ikke gjort og der var meget hurtigt gået en måned siden sidste løbe tur. MEN nu, da jeg har læseferie er jeg startet langsomt op igen. Håber jeg kan holde det ved lige denne gang. 

Én ting er sikkert, disse skønheder kunne gøre det lidt nemmere for mig at komme ud af døren! Hvem ville sige nej til dem? Tror jeg er mest til det øverste par. Hvad synes i? Hvilke ville i foretrække?   








2 kommentarer:

  1. De er begge to smadder-flotte! Prøv evt. at tilsætte snørebånd i matchende farve, det gør tit et par sneakers lige det federe! :-)

    SvarSlet
  2. tak for hjælpsomt svar, du søde. jeg prøver! :-)

    SvarSlet