14. juni 2011

COLOR

Farver, farver, farver. Jeg er normalt ikke så god til farver på tøjet, men sommeren, varmen og glade mennesker har smittet af på mig. Kunne godt tænke mig, at eje alle tre outfits! 






Jeg havde for nyligt lagt en meget smuk koralrød neglelak på mine negle (selvfølgelig). Problemet var bare, at det ikke var min egen neglelak og selvom den var krakkeleret en smule og ikke lå ret pænt længere ville jeg bare ikke fjerne den, da jeg var så glad for farven. Men så blev mor lige dagens høvding endnu engang, da hun kom hjem med en Essie neglelak i samme farve, juhu! En rigtig sommerfarve. Hvis i er interesseret hedder den "fift avenue" - kunne det blive bedre? (-;


P.s. Har i StyleGallery? - Jeg har, i kan se min profil hvis i klikker HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar