15. juni 2011

FRISØR

Uhh.. I dag, kl. 14.30, sidder jeg i frisørstolen, for jeg skal nemlig klippes. Det er ikke fordi der skal ske noget vildt - skal blot have klippet spidser, men jeg har stort set kun dårlige erfaringer med, at blive klippet så jeg er lidt nervøs.
Jeg skal til en ny frisør i dag, og har lidt på fornemmelsen af, at det er et sted hvor ældre kvinder går hen, men det var lige det eneste sted i byen, der havde tid til mig i dag - og helt ærligt, det er spidser, hvor galt kan det gå? Jeg har endda printet 2 billeder ud af en ønsket frisure (se den nederste billede) så frisøren kan se hvad jeg snakker om. - Måske er det gået galt hver gang fordi jeg har skulle forklare hvordan jeg ville have det klippet? Jeg er nemlig super dårlig til at forklare. Hm, krydser for det bedste.

Mig, inden klipningen. 

Den ønsket frisure (også det billede jeg har medbragt til frisøren) 

Tror i det vil klæde mig? Jeg lover at vise jer resultatet, vellykket eller ej. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar