8. juni 2011

DANSK FASHION AWARDS

Jeg er lige kommet hjem fra en veninde. Har været ude og hygge med venner og set film i biffen. En dejlig måde at fejre, at der kun er én eksamen tilbage før ferie. Juhu! 

- Men i så fald, jeg faldt lige over nogle billeder fra dansk fashion awards, har i set dem? - Hvis ikke kan i se dem HER. Medina var værten dette år, og var i 9 forskellige designer kjoler. Jeg har valgt nogle af mine personlige favoritter ud. 




Hvad synes i? Og hvordan har i det med hendes blonde hår? Selv, kan jeg ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal synes. Jeg har blandet følelser. 
Personligt synes jeg, at den mørke, lidt rodet page med pandehår var super smuk til hende!

Øverst fra venstre: Bruuns Bazaar - Hugo Boss - Designer Remix Signature - Mulberry

2 kommentarer:

  1. Den laksefarvede er helt vildt flot!! :-)
    Jeg synes ikke rigtigt, hendes hår passer til hendes hudfarve. Jeg kunne i hvert fald også meget bedre lide hendes sorte page med pandehår!

    SvarSlet
  2. Ja, du har nok ret i det med hudfarven. har ikke helt kunne sætte finger på hvad der gør det mærkeligt, men det er nok hudfarven ja. :-)

    SvarSlet