8. juni 2011

UVEJR

Så i det helt vildt heftige uvejr forleden dag? Det kunne næsten ikke undgås, kan man sige. 
I så fald gennemrodet jeg alle mine kasser for, at finde min kamera-oplader (Ja, det er typisk. Mit kamera er altid dødt for strøm når jeg har mest brug for det..). Jeg havde kun tålmodighed til at give det 10 minutter i opladeren, men det var også nok. Desværre gik jeg alligevel glip af de helt vildt overdrevet heftige lyn. - I nattøj og på bare tæer spurtede jeg ud i haven, over hegnet og ud på marken, i håb om at få fanget nogle lyn på mit kamera. Jeg fik trådt godt rundt i brændenæller og tidsler, hvad gør man ikke for at få knipset nogle enkelte billeder?
Jeg endte med, at sidde oppe i et legehus/tårn i en time, men fik aldrig tid til at indstille kameraet ordentlig, så billederne blev ikke ret gode og en del sjusket, men ville lige dele nogle af dem med jer alligevel.




Hvad synes i? (Er godt klar over, at de ikke er ret imponerende) 
Og har i evt. nogle gode fif til fotografering af lyn, indstillinger, lyssætning m.m? 
- God aften til alle jer derude! 


1 kommentar:

  1. Det øverste er smadder flot! Jeg kan godt lide, at billedet er helt mørkt, og at lynet lyser det hele op :-)

    SvarSlet